Promotiepakket / Mylaps / Start en Finishkoffer

< Terug

SBN Promotiepakket

 

Wil je jouw survivalrun een professionele uitstraling geven? Maak dan gebruik van het SBN Promotiepakket. Met dit pakket kun je jouw survivalrun op een herkenbare en moderne manier aankleden. Ook kunnen jouw eigen sponsoren een plek krijgen binnen de aangeboden promotiemiddelen.

Het promotiepakket is gratis voor aangesloten wedstrijdorganisaties. Je betaalt alleen een kleine vergoeding voor het halen en brengen als je zelf geen transport kunt organiseren. Alle informatie over het promotiepakket vind je in het protocol promotiemateriaal voor wedstrijdorganisaties.

In het SBN Promotiepakket vind je zoals je kunt zien op de afbeeldingen hiernaast:
- een erepodium
- dranghekbanners
- beachvlaggen
- een achterwand
- een opblaasboog

Aanvragen SBN Promotiepakket

Kies het materiaal en reserveer dit bij voorkeur minstens 2 weken van tevoren, maar uiterlijk 72 uur voor de run, bij het uitleencentrum.

SBN Shirtshop
Eibergen
+31 (0) 6 – 34450603
shirtshop@survivalrunbond.nl

Wil je materiaal aanvragen en/of aanpassen met namen en logo’s van jouw sponsoren of partners? Dat is mogelijk! In het protocol staan de specificaties zorgvuldig beschreven.

 

 

 

Automatische tijdsregistratie MyLaps

 

Vanaf het seizoen 2023/2024 is ons eigen MyLaps Easymat-systeem voor automatische tijdsregistratie beschikbaar voor al onze WO's. Het gebruik van dit systeem is optioneel; het is dus niet verplicht om ermee te werken.

Werking

Deelnemers dragen een softstrap enkelband met daarin een chip. Zodra de deelnemer de Easymat passeert, wordt dit geregistreerd en worden de gegevens automatisch doorgestuurd naar UVP.

Er zijn twee matten beschikbaar. Als WO kun je ervoor kiezen om één of twee matten in te zetten. Bij gebruik van twee matten kun je één mat instellen als checkpoint en één als finishpunt.

Kosten

Het gebruik van het systeem zelf is kosteloos, maar de chips moeten worden aangeschaft. De aanschaf verloopt via ons en is gekoppeld aan het startnummer van de deelnemer.

De kostprijs van een chip is €2,42 (prijzen kunnen wijzigen) inclusief BTW. Aangezien het om wegwerpchips gaat, moet voor elke deelnemer een chip worden aangeschaft.

De MyLaps Easymat systemen zijn te bestellen via aanvragen MyLaps.

 

 

Start- en finishkofferset

 

Om jou als wedstrijdorganisatie te ontlasten bij het organiseren van jouw survivalrun, kun je de SBN start- en finishkofferset bestellen. Met deze set regel je de registratie van jouw survivalrun, de deelnemers en hun tijden. De set is onmisbaar bij de organisatie van jullie survivalrun.

De start- en finishkofferset kun je vrijblijvend aanvragen en bevat een notebook met up-to-date software, een Vodafone 4G simkaart, een printer en bekabeling. Als je jullie database eraan koppelt, heb je een prachtig werkende tijdsregistratieset voor jullie run!

De start- en finishkofferset kun je aanvragen bij contactpersoon Marco Leeflang van de Commissie ICT via zijn mailadres finishkoffer@survivalrunbond.nl.