Onze tips bij jouw inschrijving voor een survivalrun

Onze tips bij jouw inschrijving voor een survivalrun

We ontvangen veel mails van leden over foutmeldingen bij inschrijving voor een survivalrun. Sinds februari 2018 passen we een strengere controle toe in verband met verscherpte regels in de privacy wetgeving. Voor SBN-leden betekent dit dat je jouw lidnummer opgeeft en vervolgens jouw persoonsgegevens verder invult. Onze ledendatabase controleert daarna of het opgegeven SBN-lidnummer en de daaraan gekoppelde persoonsgegevens matchen met jouw inschrijfgegevens voor een survivalrun.
Door deze aanpassing constateer je wellicht dat jouw gegevens in onze ledenadministratie niet meer actueel zijn. Je krijgt hiervan een foutmelding in rode tekst tijdens jouw inschrijving voor een survivalrun.

Om dit op te lossen vragen we je jouw SBN-Profiel met persoonsgegevens online te checken en waar nodig te wijzigen. Dit kan ieder SBN-lid digitaal via de button “mijn SBN-Profiel” op onze website organiseren, deze button vind je op de homepage linksboven.

Weet je jouw wachtwoord gekoppeld aan jouw lidnummer niet meer? Een nieuw wachtwoord kan je op ieder gewenst moment opnieuw aanvragen. Klik dan via bovengenoemde button op de blauwe tekstlink “inloggegevens opvragen”.

Onze tips:

Zijn er meerdere leden binnen een gezin ingeschreven via hetzelfde emailadres? Vraag in dat geval altijd per lidnummer een wachtwoord aan.
Check ook altijd even je spamfilter mocht je het nieuwe wachtwoord nog niet per mail ontvangen hebben.
Ontvang je geen wachtwoord per email? Dan klopt het emailadres dat wij van jou geregistreerd hebben waarschijnlijk niet meer. Stuur in dat geval dan even een mailtje met jouw naam en SBN-lidnummer aan het SBN bondssecretariaat.