Aanmelden wedstrijdorganisatie
Wil je als wedstrijdorganisatie lid worden van de SBN dan moet de wedstrijdorganisatie ingeschreven staan als rechtspersoon in de vorm van een vereniging, stichting of BV. Een eenmanszaak of vof valt daar niet onder.
Om je alvast te verdiepen in hoe de SBN alles rondom wedstrijden, klassementen, veiligheid enzovoort heeft geregeld kun je het Algemeen Reglement en het Deelnemersreglement lezen. In onze Parcoursvoorschriften lees je alles over het bouwen van hindernissen, gebruik van materialen en bevestigingsvoorwaarden voor de hindernissen in jouw survivalrun parcours.
We hebben informatie van je nodig, via onderstaand aanmeldingsformulier meld je je aan. Na ontvangst hiervan sturen we je een aanmeldpakket toe. Na overleg over jouw aanmelding schrijven we je bij goedkeuring in als wedstrijdorganisatie en ben je officieel lid van de SBN. De contributie bedraagt € 160,00 per jaar inclusief keuring en hiermee is ook de verzekering van jouw survivalrun geregeld.
Na aanmelding ontvang je tevens een voorbeelddraaiboek voor het organiseren van een survivalrun.
En we maken jullie wedstrijdorganisatie aan in onze database het UVP, wat staat voor UitslagenVerwerkingsProgramma. Echter het UVP is veel meer, het is tevens de inschrijfmodule voor iedere survivalrun waaraan je betalingen van alle survivalrun deelnemers koppelt via bijvoorbeeld iDeal en creditcard en de tijdregistratie mee beheert. Meer informatie hierover vind je op onze SBN wiki.