Hoe wijzig ik mijn mail- of woonadres en bankgegevens als lid?

Check regelmatig jouw SBN-profiel. Dit kan ieder SBN-lid digitaal via de button “mijn SBN-profiel” op onze website organiseren, deze button vind je ook op de homepage linksboven.

Weet je jouw wachtwoord gekoppeld aan jouw lidnummer niet meer? Een nieuw wachtwoord kan je op ieder gewenst moment opnieuw aanvragen. Klik dan via bovengenoemde button op de blauwe tekstlink “inloggegevens opvragen”.

Onze tips:
– zijn er meerdere leden binnen een gezin ingeschreven via hetzelfde emailadres? Vraag in dat geval altijd per lidnummer een wachtwoord aan.
– check ook altijd even je spamfilter mocht je het nieuwe wachtwoord nog niet per mail ontvangen hebben.
– ontvang je geen wachtwoord per email? Dan klopt het emailadres dat wij van jou geregistreerd hebben waarschijnlijk niet meer. Stuur in dat geval even een mailtje met jouw naam en SBN-lidnummer aan het bondsbureau.
– voor inschrijvingen aan een survivalrun dien je je met de bij ons geregistreerde gegevens aan te melden om foutmeldingen te voorkomen.