Aanmelden wedstrijdorganisatie

< Terug

Lid worden als wedstrijdorganisatie

 

Om als wedstrijdorganisatie lid te worden van de SBN, moet de organisatie ingeschreven zijn als rechtspersoon in de vorm van een vereniging, stichting of BV. Een eenmanszaak of vof vallen daar niet onder.

Om je alvast te verdiepen in hoe de SBN alles rondom wedstrijden, klassementen, veiligheid enzovoort heeft geregeld kun je het Algemeen Reglement en het Deelnemersreglement lezen. In onze Parcoursvoorschriften lees je alles over het bouwen van hindernissen, gebruik van materialen en bevestigingsvoorwaarden voor de hindernissen in jouw survivalrun parcours.

We hebben informatie van je nodig. Via het onderstaande aanmeldingsformulier kun je je aanmelden. Na ontvangst van het formulier sturen we je een aanmeldpakket toe. Na overleg over jouw aanmelding schrijven we je bij goedkeuring in als wedstrijdorganisatie en ben je officieel lid van de SBN. De contributie bedraagt € 160,00 per jaar, inclusief keuring, en hiermee is ook de verzekering van jouw survivalrun geregeld.

Na aanmelding ontvang je tevens een voorbeelddraaiboek voor het organiseren van een survivalrun. Daarnaast maken we jullie wedstrijdorganisatie aan in onze database, genaamd UVP, wat staat voor UitslagenVerwerkingsProgramma. Echter, het UVP biedt meer dan dat: het fungeert ook als inschrijfmodule voor elke survivalrun, waarbij betalingen van alle deelnemers via bijvoorbeeld iDeal en creditcard worden gekoppeld en de tijdregistratie wordt beheerd. Meer informatie hierover vind je op onze SBN wiki.